KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2009. június 28., vasárnap 4 komment

2009. június 28., vasárnap 4 komment

A szakácskönyvek működéséről: Whiskey pudding tart


A szakácskönyvek természetéből adódóan vannak olyanok, amik hiába néznek ki biztatóan, úgy ahogy le van bennük írva, kizárt dolog, hogy sikerüljön a recept. Találkoztam még olyan könyvvel is, amiről éreztem, hogy van szufla benne, nem szabad feladnom, és addig-addig kísérleteztem a recepttel, mire végül sikerült belőle valami szuperjót kihoznom. És vannak még azok a szakácskönyvek is, amikben ijesztően jól néznek ki a fotókon a kaják, minden bátorságomat össze kell szednem, hogy hozzálássak, és a végén elégedetten állapítom meg, hogy kár lett volna megijednem.
És végül vannak azok a szakácskönyvek, amik egyszerűen csak működnek. Például erre a Bakedre – ahonnan a következő recept származik – nagyon rákaptam, és még sosem hagyott cserben. Viszont már annyiszor írtam le itt belőle receptet, hogy lassan jogdíjat szednek érte tőlem, így inkább most kihagynám. Elég legyen annyi, hogy a tart alapja egy zabpelyhes tészta, a pudingban karamell és skót whiskey van, a tetejére pedig összetört M&M’s-et tettem.

puding tart

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr725141319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köszönöm!
millie, ezek szerint mégsincs tökéletes szakácskönyv! :-) vagy csak én nem találkoztam még vele? ;-) viszont hasonló a szakácskönyv-ízlésünk!
orsi, egy, ami szerintem megközelíti a tökéletességet: Johnny Iuzzini: Dessert FourPlay
Nemsokára megyek külföldre és szeretnék hozni szakácskönyveket,főleg sütiseket persze.Tudnál ajánlani egy párat,nm szeretnék csak képeskönyvekkel hazatérni...
Én két dolgot csináltam meg a Baked-ből.
A citromos rúd szalonnás lett, ment a kukába. A földimogyorós-tejcsokis keksz viszont jó lett.
Kíváncsi vagyok, másnak összejön-e ez a citromos. Ha elkészíted, feltétlenül posztold!
süti beállítások módosítása