KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2010. október 21., csütörtök komment

2010. október 21., csütörtök komment

Ékszer: Pisztácia-vanília-málna cupcake


A papírban pisztáciás financier van, abban elrejtve házi málnalekvár, marcipánnal lefedve, cukrászkrémmel tupírozva, málnával és pisztáciával díszítve.
A cupcake-ezésben azt szeretem, hogy mindent kiélhetek benne, amit valaha a cukrászatról tanultam vagy gondoltam. A tévhitekkel ellentétben szó sincs róla, hogy mindig ugyanazt a száraz muffin tésztát kéne használni, sőt, azt pont soha. Az amerikaiak krémnek gyakran használják még mindig a klasszikus vajkrémet, ami azt jelenti, hogy vajból és porcukorból dolgoznak - na ezt szintén soha. A lényeg, hogy a cupcake ne csak látványos legyen, hanem minden részletében különlegesen finom is. Én ezen vagyo, és ezen leszek.

pisztácia vanília málna cupcake

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr985141225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nóri, kata, köszönöm, nagyon-nagyon jól estek a visszajelzéseitek. élveztem, hogy veletek süthettem, és boldog voltam, hogy minden ilyen tökéletesen sikerült! remélem, még találkozunk!
Tényleg nincs itt az emailed!
Nagyon örülök, hogy végre megismertelek, már régóta szerettem volna! Kár, hogy ilyen keveset maradhattam, talán ha nagyobbak lesznek a gyerekek több szabadidőm lesz...
Addig is tanulok a bloggodból!!
Üdv:kata
Egy élmény volt! Nagyon jól éreztem magam! Jó volt Tőled tanulni! Igazából Te vagy nekem a példakép! :) Update ide vagy oda, a férjem és a 3éves lányom is végig kóstolta mind a hármat! Azért a gesztenyés receptre vevő lennék! Még egyszer nagyon köszönöm! Ha lesz megint, ott leszek!
Nóri
Lehet nagyon ügyetlen vagyok, nem látom az e-mail címedet, írnék , v. adjam meg én az emilemet?
Marika
És málnásat? Viki
Lehetne étcsokoládés-karamelles-rózsaborsosat?
Azt lehet tudni, hogy mit fogtok sütni/díszíteni?
marika, 240 tényleg nagyon soknak hangzik! valamikor teszek fel recepttel is, ígérem.
Mennék ezerrel sütni, csak ez a 240 km ne lenne!!Mikor látjuk ezeknek a cupcake-nek a receptjét és a többiét? Nagyon-nagyon szeretném megsütni!Gratula, eszméletlen jók.
Marika
gomba, nagy kedves tőled, köszönöm!
grenadine, örülök, jöhetsz máskor is :-)
nagyon finom volt!:)
Szia!

Nézz be hozzám, vár egy kis meglepi!

Mindennapi Manna 2010.10.21. 15:14:00

Pont azon elmélkedtem, hogy ennyi cupcake-et hogyan bírtok megenni:)))
Gyönyörű a színe, és így elmesélve az íze is jó lehet:)
Elosztási és befogadási problémák esetén gondolj ránk!!!
millie, ha felénk kanyarodsz, adok szívesen, mert már nem bírunk több édességet enni!
még nem döntöttem el, hogy az órán milyeneket süssünk, de lehet szavazni.
lúdanyó, köszönöm, de most tartok néhány nap szünetet, mert már tényleg a fülünkön jön ki :-)
Minden napra egy cupcake :) Már várom az újabb és újabb gyönyörűségeket :)
Az órán milyen muffint fogsz készíteni?
Óhhh! Csak úgy venni nem lehet?
süti beállítások módosítása