KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2011. január 17., hétfő 12 komment

2011. január 17., hétfő 12 komment

Ami változik: Mokkatorta


Apróbb változtatásokkal*, de még mindig nagyon-nagyon szeretem.

*A tortát egészben sütöm, kisebb formában, viszont három részre vágom, nem ketté, így több krémet tudok beletölteni. Minden réteget meglocsolok kávés cukorsziruppal, ettől még kellemesebb lesz az amúgy sem száraz állaga. A krémben csökkentettem a kakaó, és növeltem a kávé jelenlétét. A tetejét a Zaabar's csokoládéba mártott kávészemeivel díszítettem, biztos, ami biztos. És az egész eggyel jobban néz ki (mégsem hiába jártam iskolába, bár ott nem ez a design megy).

kávé torta ünnepi középhaladó

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr225141207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

de de 250 ml-es csészére gondoltam! :-)
ha a habot keményre vered, nem lehet folyós. mindenesetre sajnálom.
Szia!Késön vettem észre hogy visszaírtál.Végülis 26 cm es formába sütöttem, és igy is hatalmas lett...gondolom nem 2,5 es csészékre gondoltál mert nekem hatalmas lett a "piskóta". A krém nagyon finom lett,(én is csökkentettem a kakaó adagot)viszont túl folyosnak bizonyult...(valószínüleg itt is a rossz csésze méret miatt lett ilyen)Mindenféle sürítési kisérlet után sajnos beszívta a krém nagy részét a torta.
szia, milyen és mekkora a formád?
Szia!
Nagyon szimpatikus a tortád! Nem tudom hogy ha nincs olyan torta formám hogy tudnám a javításaidat használni?(melyik megoldható melyik nem)
Előre köszi
Hat ezert nem jarunk most mar korabbi menstvarunkba, a Patisserie Valerie-be, mert ott ilyet nem csinalnak!!! Ez egy tokeletes 10-es layer cake!
köszönöm, mára boldoggá tettél :-)
Még jó, hogy végül a nagyobb változat mellett döntöttem! Mindenki oda volt érte, másnap volt a legfinomabb, nagyon jó állagú lett a tészta, mennyei a krém és azok a csokiba mártott kávészemek... Elégedetten hümmögő családtagok.
de örülök, hogy visszajeleztél a fatörzsről! nagyon izgultam, hogy meg lehet-e sütni az instrukcióim alapján.
ezt egy kisebb formában sütöttem, 20 cm-esben, és persze kevesebb masszát is használtam hozzá.
Szeretném ezt a változatot megsütni édesanyám szülinapjára. Mekkora tortaformát használtál?
Isteni és gyönyörű lett a karácsonyi narancskrémes fatörzs, köszönet érte.
Gyönyörű!
Ez annyira Baked fíling :-) Szívesen lenyomnék egy szeletet :-)
süti beállítások módosítása