KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2009. február 08., vasárnap 29 komment

2009. február 08., vasárnap 29 komment

Én

Név: Édesem
Kor: 32
Lakhely: Budapest
Foglalkozás: ex-újságíró
Hobbi: otthon cukrászkodás
Cél: máshol cukrászkodás
A blog: tudatosan megválogatott receptek tesztelése + mulatság

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr755141369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia! Szeretném a segítségedet kérni. Sok képen láttam már, hogy a muffint valamilyen mázzal díszítenek, ami nagyon habos. Kipróbáltam egy ilyen krém receptet (amerikai máz) viszont nagyon vajas az íze, és elrontotta a muffint.
Neked van bevált módszered?
köszönöm
szerintem egy csomó jó cukrászdában fogsz még dolgozni, ahol megtanítanak majd meseszépen díszíteni!
én még fiatal vagyok csak 12 éves és cukrász szeretnék lenni. de nem tudok díszíteni! adjam fel az álmaim, vagy a cukrászsuliban majd megtanítanak?
kösszi
megkerestem oket telefonon, majd 4 nap mulva kuldtek anyagot, mert nem volt netuk... jol kezdodik..;)
..itt is vannak gyakorlati órák - kész vicc.. megnézem, köszi!
tudom, tudom, ez mind olyan :-) esetleg nézd meg a tavernát, arról jókat hallottam.
értem :D én most egy OKJ-s vendéglős tanfolyamra járok az EFEB-hez, háááát.. nem mondanék róla semmit.. kicsit olyan, mintha a 90-es években lennék..
szia! érdeklődnék, hogy a cukrászképzést mi szerint választottad, mi szólt a Dobos mellett? láttam, hogy a Gundel szakképző iskola is indít? pár mondatot tudnál nekem erről írni, mert idén jelentkezni szeretnék.
az emailem: dush@t-online.hu
köszönöm!
tünde, zene füleimnek :-)

volt szomszédod, Tünde 2009.02.08. 16:09:00

gratulálok a blogodhoz! és köszönöm a jó ötleteket. zsenik a receptjeid a blikk nők konyhában! párom el se hitte, hogy én készítettem a karamellkockát, mézes panna cottát...
Gratulálok a Kuktanoda-hoz, ügyesek vagytok. Üdvözlettel Jutka :)
Szia!

Te hol végezted a cukrász sulit? Én is gondolkodom egy ilyen képzésen, csak úgy, buliból. Mindenképpen esti tanfolyamra szeretnék járni, mert dolgozom.
Nagyon örülnék, ha írnál néhány sort a képzésről!
bimiwakusei@yahoo.co.jp

Orosz Csilla 2009.02.08. 16:09:00

Kedves Szonja,

A Paprika Tv cukrászversenyével kapcsolatban keresem. Mautner Zsófi ajánlotta Önt, hogy minden szempontból esélyes versenyzőnk lehetne.És honlapja alapján mi is így gondoljuk. Kérem a megadott címre írjon pár sort és minden információt elküldök Önnek.
Üdvözlettel: Orosz Csilla
csilla.orosz@paprika-latino.com
Szia,
Tanácsot szeretnék kérni tőled a cukrászképzéssel kapcsolatban. Én is felnőttképzésben kezdeném el, azt szeretném megkérdezni, hogy te közvetlenül a Doboshoz jársz vagy az Inteltravelen keresztül, mert ők is ott tartják a tanfolyamot. És jó ez a suli, ajánlod vagy próbáljam inkább máshol? Gondolom a válasz jobb e-mailben, a címem:
baldiagi@hotmail.com
Nagyon köszönöm a válaszod,
Ági
Szia! Szeretnélek meghívni egy nagy gasztro eseményre, hogy mindez a csodás finomság, ami itt megtalálható, megismerhető legyen azoknak az embereknek is, akik ott lesznek a rendezvényünkön. Megtennéd, hogy írsz nekem egy telefonszámot magadhoz? Köszönöm, Judit (judit.fulop@konsilo.hu)
a dobos c.-be, felnőttképzésre
Szia! Megkérdezhetem, hogy melyik cukrász suliba jársz?

Üdv,
Viki
andrea, örülök, hogy tetszik! egy nagy szállodalánc cukrászatán dolgozom tanulóként.
Nagyon klassz az oldalad, gratulálok. Megkérdezhetem hol "sütögetsz"?
Üdv.
Andrea
anna, a bal felső sarokban a keresés ikon mellett kell a "rendszeres olvasás"-ra kattintanod. azért ezen nekem is gondolkodnom kellett egy darabig...
Help! Help!
Nem tudtam legutóbb iskolába menni, és most itt állok hülyén, hogy akkor most pontosan mikor is vannak a vizsgák?
Ugye te tudod?
wabe@freemail.hu
köszönöm előre is!
Bea, a sorstárs
hogy lehet ezt a blogot kovetni rendszeres olvasokent? nem talalok hozza ikont... Addig is beteszem a favoritokhoz...
Tisztelt Kolléga,

talán nem veszi tolakodásnak a kérésem: fölvenné borértékelő honlapunkat remek blogja "Jók" linkajánló rovatába (hm, megelőlegzem magunknak a bizalmat:)? Szerintünk jól kiegészítenénk az Ön által írt tartalmat a boros cikkeinkkel, amit bizonyára az Ön olvasói is értékelnének. Az oldalunk:
www.winetest.eu - borbarátok vaktesztjei

Elnézést a kéretlen emilért, a linkajánlást pedig előre is köszönöm,
Dr. Csorján Balázs
winetest.eu

miss Muffin 2009.02.08. 16:09:00

Nagyon izgi, kíváncsi vagyok! :)
szia! de jó, egy sorstárs :-) még nem szeretném elkiabálni, de talán mostanában elkezdek dolgozni valahol. ha már tuti lesz, írok még róla :-)

miss Muffin 2009.02.08. 16:09:00

Szia!

Én magam is ebben a cipőben járok! :) Szeptemberben kezdem el a cukrász sulit, és én is saját cukrászdára vágyom. :)
Kíváncsiságból megkérdezhetem, hogy hogyan fogod megvalósítani az álmodat?

Niki

smilingcranberry 2009.02.08. 16:09:00

jövök vendégnek, sokatsokat.
nagyondrukk!
süti beállítások módosítása