KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2009. június 10., szerda komment

2009. június 10., szerda komment

Az én Klassz kalandom


Kilépek a virtuális térből - meg közben persze maradok is! A lényeg annyi, hogy a blogom önálló életre kel a valóságos világban. Ezzel megkezdődött az én kalandom, a már várva várt „máshol cukrászkodás”: játékterem a Klassz Bisztró.
Csütörtökön, azaz holnap debütálok az új étlapon a muscovado karamell parféval. Ááá, nem izgulok nagyon… Ujjakat csuriba! Lehet menni kóstolni, a gasztroblogoknak másképp úgysincs sok értelmük (se ízük, se illatuk).

klassz

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr765141325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

most elpirultam... :)) nagyon kedves Tőled! :) én meg remélem, hamarosan kell majd Neked fotózni! :))
niki, remélem, egyszer te fogsz nekem fotózni ;-)
Szia! :) Ahogy elnézem, elég jól megy azóta is! :)) A sulihoz meg kitartás, én végül nem mentem el, a fotózás jobban bejött. Főleg az ételfotózás. A sütis blogom írom folyamatosan, az megmarad! Ha egyszer lesz saját cukid, szólj, mert megyek vendégnek! :))
Üdv: Niki (miss Muffin :)
:-) igen, de inkább úgy mondom, hogy cukrászkodom. ez úgy néz ki, hogy négy hetente változik a teljes menüsor, és én mindig egy desszertet csinálok. most még mindig a parfénál tartunk :-) a következő étlapról pedig sajnos lecsúszom, mert nyaralni megyek. na de majd aztán ;-))) nagyon jól esik az érdeklődésed!

miss Muffin 2009.06.10. 14:43:00

De jó neked!! Irigykedek nagyon!! :) Azóta mi történt? Rendesen ott vagy mint cukrász? :)
igazából ma már megcsináltam, hogy holnapra megfagyjon. elég sokat bénáztam, de nagyon segítőkészek voltak a szakácsok, ami sokat lendített a dolgon :-) most már csak azért izgulok, hogy a konyhán könnyen tudják tálalni, az étteremben pedig jól megegye mindenki!
nagyon jól esik a biztatásotok, köszönöm.
Még szép hogy menni fog!Nagyon-nagyon irigyellek!!!:))) Holnap gondolok rád nagyon!AZtán írd majd meg hogy milyen volt,hogy ment!
Nahát..:)) gratulálok és ne izgulj, menni fog biztos
süti beállítások módosítása