KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2009. május 10., vasárnap Szólj hozzá!

2009. május 10., vasárnap 0 hozzászólás

2 in 1: Kókusz és mango lassi fagylalt


Elkészíthető két külön fagylaltnak is, de én úgy éreztem, hogy annyira jól passzol egymáshoz ez a két íz, hogy előnyükre válik, ha örökre eggyé lesznek.

Kókusz fagylalt

500 ml habtejszín
100 g kristálycukor
250 ml kókusztej
Egy csipet só

A habtejszínt felmelegítem, beleteszem a cukrot, és addig keverem, amíg el fel nem olvad a meleg tejszínben. Hozzákeverem a kókusztejet és a sót. Szobahőmérsékletűre hűtöm, utána beteszem a hűtőbe egy éjszakára, hogy jó hideg legyen, amikor a fagylaltgépbe kerül. Másnap fagylaltgép, majd mélyhűtő egy legalább 2 literes edényben.

Mango lassi fagylalt

400 g joghurt
500 g mangópép
3 evőkanál golden syrup
1 kávéskanál rózsavíz

Én most nem csináltam görög joghurtot a joghurtomból, mint máskor szoktam a mango lassihoz. Egyszerűen azért, mert lágyabb fagylaltra vágytam.
Tehát az összes hozzávalót egy tálban csak összekeverem, egy éjszakára a hűtőbe teszem, másnap fagylaltgép, majd ráöntöm a már megfagyott kókuszfagylaltra, és vissza a mélyhűtőbe.
Tálalásnál ügyelek rá, hogy mindkét fagylaltból jusson egy gombócba.
Kb. 2 liter fagylalt lesz belőle.

fagylalt kókusz mangó kezdőknek is

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr715141335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása