KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2009. július 04., szombat komment

2009. július 04., szombat komment

Újra nem csalódtam: Citromos citromkenyér




Ennek a süteménynek a receptje a változatosság kedvéért megintcsak a Bakedből van. Millie kíváncsiságát kielégítendő egyszerűen muszáj volt kipróbálnom, és nagy örömmel konstatáltam, hogy nálam a fiúknak ez a receptje is működik. A történet annyi, hogy az előző bejegyzésemben büszkén állítottam: találtam egy olyan süteményes receptkönyvet, ami mindig azt az eredményt hozza, amit várok tőle; Millie viszont kételkedett ebben ennek a receptnek a kapcsán.

Ez egyébként egy olyan édesség, ami biztosan nem hiányozhatna a cukrászdám nyári kínálatából. Citromos tészta citromsziruppal átitatva citromos cukormázzal. Talán egy kis szederrel tálalva.

Ja, és Sunshine Reggae, ezt csináld meg, ha nem tudsz mit kezdeni a sok citromoddal!

citrom

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr155141317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hol a recept? :(
ma itt volt sunshine reaggae vendégeskedni. megcsináltam, sikerült, és tényleg imádtam én is : )
Remekül néz ki! Lehet én is nekiugrom még egyszer a feladatnak :-D
Azért a receptet közzétehetnéd! ;-)
na te például biztosan imádnád!
most már biztosan nem neked kell jogdíjat fizetned a receptek publikálásáért, hanem ők fognak neked fizetni a reklámért. azonnal meg kell rendelnem ezt a könyvet : )
süti beállítások módosítása