KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2010. június 24., csütörtök komment

2010. június 24., csütörtök komment

Díszmunka vizsga: A marcipánvirág


Nem ez lesz életem fotója, az egyszer biztos.
Amikor kiderült, hogy díszmunkából is vizsgát kell tennünk, nagyívű terveket szőttem. Majd áthúzom a tortám gyönyörű, fényes csokoládémázzal, az oldalát kirakom a macaronokkal, a tetejét friss piros gyümölcsökkel, csokidísszel. Aha. Hát nem. Szép lassan kiderült, hogy díszmunka alatt marcipándíszítést értenek, mert "ez a divat, a csoki már nem." (???) A marcipánt pasztell színekre kell színezni, és lehetőleg jól tele kell tenni a tortát, szimmetrikus legyen, nagy üres hely ne maradjon.
A bennem azóta felgyülemlő minimális lelkesedéssel ezt a virágot sikerült kipréselnem magamból. Egy négyest ért meg.

marcipán isi

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr865141259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

névtelenül könnyű...
de most komolyan, szerintem egy kis jóindulattal egy kettesbe beleférhet.
Szerintem egyest sem ért volna, ha nem egy 3 éves gyerek munkája. :(
Gratulálok ehhez az egészhez Szonja,most először néztem meg igazán a honlapot és leesett az állam! Hajrá! :) köszi, Gréta
aha, akkor lehet, hogy már ott elszúrtam, hogy csokis tortát csináltam (nem is emlékeztem erre a "nem divat" megjegyzésre). Meg se kérdeztem, hányas lett a tortám. Meg egyébként is... báhhh!
Gratula, te már cukrász vagy :)
b
én 4 éve vizsgáztam (OKJ) és akkor meg a csokival áthúzást "erőltették".
pedig mi meg marcipánozni szerettünk volna:) :) :) :)
...úristen, de kíváncsi vagyok , hogy mit írt a bede :D

hát szonjus ez azért négyes, mert neked van egy nagyon színvonalas önálló stílusod.
majd azt az eredeti elképzelésedet csináld meg szépen otthon, és szépen hívj meg minket babazsúrra aznap ;-)
díszmunka :D
Eszem megáll, mi az hogy a torta csokival áthúzása már nem divat? A kedves vizsgáztatók hol élnek?
Nem csodálom, hogy lohad a lelkesedésed.
A virágod szép lett ... olyan, ennivaló :)
4es? Pedig nagyon cuki lett! A szinek is, meg hogy NEM VOLT SZIMMETRIKUS!!! Talalkozunk csutortokon... P_agi
hogy pontosítsak, tortát csokival nem divat áthúzni szerintük, bár így sem sokkal jobb.
orsi, ezen a vizsgán csak a díszítést nézték, fel sem kellett szeletelnünk a tortát. egyébként egy majdnem ehetetlen vajkrémmel töltöttem meg, hogy jól összetartsa! :-)
Ez annyira jellemző...
És a többi hogy ment,anyaghányadok rendben voltak?
Nem divat a csoki??? Ezt a mondatot meg sem hallottam :-)
jaja, gondoltam, hogy téged ez majd megérint.

Bede Marton 2010.06.24. 22:31:00

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
süti beállítások módosítása