KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2010. december 29., szerda 6 komment

2010. december 29., szerda 6 komment

A szeretet határai: Fondant au chocolat


Annyira jó volt karácsonykor ezt a nempöcsölős, tökéletes süteményt feltálalni! Macaron meg pont volt itthon.
Soha nem felejtem el, azt a huszonnegyedikét, amikor délben még bonbonokat mártogattam... Fenébe a kézzel készített ajándékokkal! Nekem is csak egyszer van karácsony az évben. Meg jobban is szoktak örülni, ha készpénzért vásárolok valamit.
Recept Foodbeamnél.

karácsony csokoládé torta kezdőknek is

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr565141212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ja értem! csináld meg nyugodtan, kiválóan elvan macaron nélkül is! (sőt, igazából csak felvágásból tettem rá)
a macaronról. Gren arra céloz, hogy néha igenis van otthon nálam macaron. mindenesetre elég ritkán, a meridienest sem sikerült reprodukálnom. ezt a csokis sütit azért lehet, hogy ennek ellenére megcsinálom. :)
De majdnem!

(meg majdnem macaronok néha)
Zsuzsa, nem igaz!!
macaron meg pont volt itthon.... érdekes, hogy ez velem soha nem fordul elő.
süti beállítások módosítása