KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2013. május 19., vasárnap Szólj hozzá!

2013. május 19., vasárnap 0 hozzászólás

Laza nyári: Crostini rebarbarakompóttal

crostini1.jpg

Gondoltál már rá, hogy a desszertet is grillezd?

Ehhez szeletelj fel egy rusztikus kenyeret, mondjuk egy ilyen belül laza tésztájú, kívül ropogós bagettet vagy egy pain palaisse-t. A szeletek mindkét oldalát kend meg olívaolajjal. Tedd a grillrácsra, pirítsd meg mindkét oldalát.

Válassz hozzá valamilyen jól grillezhető gyümölcsöt, például ananászkarikákat, vagy ha majd szezonja lesz, sárgabarackot. Grillezd meg azt is.

Én most aktuálisan rebarbarából és eperből csináltam kompótot. A rebarbara két végét levágtam, a szálas héját egy éles kis késsel lehántottam, aztán a maradékot felkarikáztam. Egy kis cukorral és egy vaníliarúd kikapart magjaival lábosba tettem, megvártam, hogy levet engedjen és a cukor feloldódjon, aztán lehúztam a főzőlapról, és felkockázott epret adtam hozzá.

Krémnek választhatsz görög joghurtot, édesítheted a rebarbarakompót levével, vagy elkeverhetsz mézet krémes ricottával. Halmozz mindent egymásra, tegyél rá friss fűszert (a képen citromos kakukkfű), és kész is a laza nyári desszerted.

eper gyümölcsös rebarbara kertiparti kezdőknek is

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr725306732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása