KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2009. április 01., szerda 4 komment

2009. április 01., szerda 4 komment

Örvényben: Baileys hab mascarponéval


Észrevettem, hogy az utóbbi időben, ha édességkészítésre került a sor, én mindig csak sütöttem, sütöttem, sütöttem. Ezért most nem sütöttem.
Észrevettem azt is, hogy majdnem mindenbe tettem csokoládét. Ezen a jó szokásomon most sem változtattam. Majd ha lesznek rendes friss gyümölcsök, ez is másként lesz.

Baileys hab mascarponéval

140 g tejcsokoládé
140 ml habtejszín
5 evőkanál Baileys
250 g mascarpone

A tejcsokoládét megolvasztom, majd hagyom kihűlni. A tejszínt lágy habbá verem, hozzákeverem a Baileyst és a mascarponét is. A habot kis (ha lehet, átlátszó üveg-) tálkákba töltöm, rácsorgatom a csokoládét, és egy kanállal finoman elkeverem benne, hogy spirál mintájú legyen. A legjobb nagyon-nagyon hidegen.
4 másfél decis adag lesz belőle.

Recept a kicsi, de hasznos Good Food-könyvből, de kicsit változtattam rajta.

alkohol mascarpone desszert kezdőknek is

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr465141346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szemirámisz 2009.04.01. 21:11:00

Ez nagyon klasszul hangzik, szerintem szilveszterre megcsinálom. Van itthon tiramisu és baileys ,jon a barátnom, ez tokéletes!
ez azért is ideális, mert a baileys-ből csak 5 kanál kell bele, a többit meg lehet inni : )
vagy baileys-es tiramisut csinálni belőle a csajoknak, ugye...

sweet amateur 2009.04.01. 21:11:00

sajnos én sem tudtam ;-)
Ezek azok a krémes csodák, amit nem bírok abbahagyni:)))Függőség...
süti beállítások módosítása