KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2010. július 05., hétfő 8 komment

2010. július 05., hétfő 8 komment

A papír öröme: Tapióka puding


Nem mintha ennek a thai édességnek lenne hozzá bármi köze, sőt, kifejezetten antiköze van hozzá, mert az iskolában ilyenről soha nem kérdeztek, soha nem tanultuk, de talán éppen ezért is csináltam éppen ezt annak örömére, hogy végre valahára megszereztem a cukrász szakmunkás bizonyítványom. Hurrá, szakmunkás bizim még úgysem volt. Még szerencse, hogy csak egyéves volt a suli, mert ha még egy évet kell járnom, én tutira megmakkanok. Bármennyit is szidom, furcsa mód így utólag hasznosnak tartom, és nem csak azért, mert - ahogy Szilvi barátnőm szokta mondani - megtanultam, hogy mit hogy biztosan nem szabad.
A pudingról annyit, hogy a Desszertszalonban sokszor szemeztem vele, aztán mindig inkább süteményt választottam, általában az összeset. Mostanában viszont elkezdett izgatni, hogy milyen gyöngyöt enni, ezért megcsináltam magamnak, mert tudtam, hogy mire Vácra érek, megint nem ezt fogom kérni.

Tapióka puding
(6 adag)

1 tojás
1 doboz (380 g-os) kókusztej
1 1/2 csésze tej
1/2 csésze cukor

1/2 csésze tapióka gyöngy
a tálaláshoz licsi (konzerv vagy friss)

1. Egy lábosban keverd simára a tojást, öntsd rá a kókusztejet, a tejet és a cukrot, keverd fel. Add hozzá a tapiókát, hagyd állni 20 percig.
2. Közepes lángon forrald fel a keveréket, folyamatosan keverve sűrítsd be kb. 10 perc alatt. Lefedve hagyd kihűlni.
3. Én licsivel tálaltam, de biztosan jó lenne pirított kókuszchips-szel, ananásszal és mangóval is.

kókusz puding kezdőknek is vacsora vendégség

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr665141256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gratulálok!:)
Gratula a bizonyítványhoz!
Viszont Szilvi barátnőd megállapítása kissé kedvemet szegi... erősen gondolkodom ezen a cukrászsulin, de akkor lehet, hogy továbbra is inkább a blogokból tanulok. :)

Sunshine Reggae 2010.07.05. 00:08:00

gratulálok!!! nagyon ügyes vagy - és ez nem a papírból, hanem a blogon látszik :)
Szívből gratulálok a papírhoz és a BNKhoz is!
köszönöm!
lúdanyó, egyelőre semmi nagy terv, viszont láthattok még havonta a Blikk Nők Konyhában, ami egy jó kis főzős magazin.
Gratulálok! :)
Gratulálok!! És hogyan tovább?
süti beállítások módosítása