KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2010. július 21., szerda 9 komment

2010. július 21., szerda 9 komment

Találd meg a különbséget: Fűszeres-narancsos répatorta


Kíváncsiságból megnéztem, hogy bő egy évvel ezelőtt ugyanez a répatortám hogy nézett ki. Na igen, sokminden történt velem azóta. (Dolgoztam egy jó étteremben, cukrásziskolát végeztem és egy nagyon jó helyen gyakorolhattam a szakmát.)
És hogy én milyen különbséget látok a két kép között?
1. Egy kicsit jobban fotózok.
2. Megtanultam tortát kikészíteni.
3. Szívesen gyurmázom marcipánnal.
4. És sajnos hajlamossá váltam beállni a sorba. Mármint ez most nem ugyanúgy néz ki, mint bármelyik cukrászdai répatorta? Pedig sokkal jobb a recept és az alapanyag is! Nem baj, egy év múlva újra megnézzük.

torta

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr305141254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia! Még mindig várjuk a receptet... Tudod, kisütöttük... Írj kérlek, hogy mikor küldöd, mert nem fér bele, hogy ennyire elcsússzunk...:(
igen, talán tényleg a kaotikus sütiket kell inkább nyomni, sokkal izgalmasabb :-)
Komoly dilemma: melyik lehet a finomabb? eltekintve attól, hogy a recept ugyanaz, biztos, hogy ízre sem lehet kétszer két egyformát csinálni... és én bírom a kaotikus dolgokat, akkor is, ha akkor még nem tudtál ilyen jól fotózni, meg gyurmázni meg miegymás :D

nyarikonyha 2010.07.21. 22:51:00

:-)) a "beálltam a sorba" dilemmára. most már a technikai tudásod nyilván sokkal jobb. majd elengeded a fantáziád megint. reméljük!
Szia! Várjuk a receptet... szepy
tegnap az ikeában majdnem vettem neked ebből a konyharuha szettből. csak majdnem. még jó : )
egyébként meg legyél büszke, nagy lépés ez egy év alatt!
lúdanyó, jó érzés, hogy nemcsak én látom így!
orsi, a muffinos egy ikeás konyharuha, az arany papíralátét békás kft.
Ez a legjobb a blogban,hogy az ember figyelheti,hogy halad az útján.
Te már a kezdeteknél is nagyon jó voltál,dehát minden fokozható.Mi lesz mééég?
Az előbb épp a szülinapi tortámon agyaltam és felvillant bennem a kép egy egyszerű tortáról oldalán macaronokkal.Egyből te jutottál eszembe :))) Én már azt az időszakod várom nagyon...nálad is meg nálam is.
Nekem ezen a képen először a muffinos valamin akadt meg a szemem,aztán a arany tortaalátéten(hol találtad?)
Valamelyik nap nézegettem a régebbi bejegyzéseidet és megállapítottam, hogy sokkal jobban fotózol :)
süti beállítások módosítása