KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2010. augusztus 11., szerda 18 komment

2010. augusztus 11., szerda 18 komment

5 perc hírnév: Sós mogyorós macaron


Ezzel próbáltam villantani a tévépaprikás cukrászverseny válogatón. Majd ősszel figyeljétek a Tökös-mákost a tévében, de még véletlenül se drukkoljatok nekem, mert már késő. Majd meséljétek el, ha láttátok, mert én nem biztos, hogy meg merem nézni magam.
A macaron továbbra is a Pierre Hermé alaprecept szerint készül, de a mandulaliszt egy kisebb részét kakaóporral helyettesítettem, a tetejét pedig kakaóbab törettel szórtam meg.
A krémhez peanut buttert, vajat és egy kevés tejszínt kevertem simára.
Ha egyszer tényleg lesz cukrászdám, macaront biztosan árulok majd, mert 1. imádom csinálni 2. imádják, ha csinálom.

mogyoró mogyoróvaj haladóknak macaron

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr985141252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bizony én kóstoltam, és brutálisan jó íze volt! Le a kalappal! :-)

Varga Gábor
desszert.eu, tv paprika
mmmm, fantasztikusan hangzik... az azték csokizóban a sósmogyorós csokikosár a kedvenc bonbonom, gondolom ez is hasonló ízélményt nyújt :)
Állati jól néznek ki!
Egy jó macaronért a világ végére is elmegyek...persze, csak ha muszáj. De persze ha van ennél kényelmesebb megoldás is.... a lakcímet mailben küldöm :)
mackómama, nagyon kedves vagy, köszönöm!
Köszönöm!
Én nem csak a TV-Paprika versenyéhez drukkolok neked, hanem folyamatosan. Csak ámulok a sok csodán, amit itt rendszeresen közzéteszel.
Ha egyszer lesz saját cukrászdád (és bizton remélem, hogy lesz! :-)) akkor az első törzsvendéged én leszek, nem kevés kismackómmal együtt. :-)
norcmorc, de hülye vagyok ;-)))
ízbolygó, mert alkalmasint úgy intézzük, hogy szembe jöjjön :-) gyönyörűek lettek a blikk nők konyhában a legutóbbi fotóid a kislányoddal!
A TV Paprikás meghívásról mindenki tud, aki rákattintott a jobb felső sarokban levő "Innen" indultam feliratra és elolvasta az utolsó hozzászólást!
A macaron gyönyörű. Biztosan finom is! A fotóid meg még mindig fantasztikusak!!!
Én is grat, meg minden:-) Ez a macaron élőben is szembe jöhetne!
ezzel a sósmogyoróssal hogyhogy nem találkoztam?? :)
Gyönyörű darab :-) Millie barátnémtól ismerem a részleteket és ezúton is gratulálok, szerintem szép teljesítmény volt! TV Paprikánk nincs itthon, de már vannak ötleteim, kihez fogok bekéredzkedni, hogy nézzem a műsort :-)

Mindennapi Manna 2010.08.11. 15:22:00

Beleharapni nagyon-nagyon jó!
candy, tényleg olyasmi, mint a habcsók vagy a puszedli, csak valami kifinomultabb. ha belerapsz, roppan, de belül lágy és intenzíven mandulás.
lúdanyó, honnan tudtál a meghívásról???? a blog színén most nem változtattam, viszont ezek szerint kéne.
Ja, és ez a macaron fantasztikus lehet :)
Reméltem, hogy elfogadtad a meghívást :)

Megint nehezen olvasható lett a blogod. Változtattál a színeken?
mmmm, nagyon megnyerő :))
egyébként sosem tudtam igazán mi az a macaron, vagy hogyan képzeljem el - azon kívül amit látok belőle persze... ez olyasmi, mint a habcsók? vagy milyen beleharapni?: D
süti beállítások módosítása