KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2010. december 20., hétfő 11 komment

2010. december 20., hétfő 11 komment

Honnan merre: Mandula-narancs fatörzs


Amikor kevesebb mint egy éve először jöttek hozzám a Blikk Nők Konyhától desszertet fotózni, egy fél ördögi csokoládétortával és egy darabka aszott angyaltortával vártam őket. A fél azért lett fél, mert a másik fele az összeállításnál darabjaira esett szét, az aszott pedig azért lett aszott, mert úgy beleragadt a formába, hogy alig bírtam kibányászni belőle. A két blikkes Áginak azóta is hálás vagyok érte, hogy szemrebbenés nélkül lefotózták a mesterműveimet, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy egy torta fél, egy másik pedig még csak az sem.
Innen persze csak felfelé volt, olyannyira, hogy a karácsonyi szám címlapján az én fatörzsem eresztett gyökeret.

bnk

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr625141213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunshine Reggae 2010.12.20. 22:24:00

annyira jól csinálod, tök büszke lehetsz, édesem!! :) x
Sőt, nálam is, szinte érzem a számban az ízét!
Marika
Én nemcsak megvettem, de 24-én a fatörzs lesz az ünnepi desszert!
lencsike
Én is meg fogom venni :-D
Egy ilyen fatörzs nálam is gyökeret ereszthetne:)
én is megvettem, nagyon szimpatikusak a fatörzseid!! a gomba zseniális.
A te receptjeidért vettem meg ezt az újságot!
köszönöm, kedvesek vagytok!
ja, és a gomba persze nem igazi, hanem habcsókból van.

Ági, aki főz 2010.12.20. 22:24:00

Nagyon jól sikerült ez a címlapfotó :)
Gratulálok!:-)
(nagyon meg tudnám kóstolni, így a reggeli kávém mellé...:-)))
Nagyon szép, ahogy a lapocskákkal van burkolva. A gombák meg viccesek... :)
süti beállítások módosítása