KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2011. november 09., szerda komment

2011. november 09., szerda komment

Egy kis melegség: Karamellás kalácspuding

fotó: Tucsek Tünde

Ez egy igazi lágy, melegen barátságos, nyammogós, seggnövesztős desszert hideg téli estékre. Banán, rum, kalács, olvadós karamellel a tetején, mmmmmm. Recept a Blikk Nők Konyhában.  

banán kalács karamell rum vacsorára

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr265141150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lemaradtam valamiről? Titkos a recept? :)
Anna
zsuzsa, nagy mákod volt ;-)
várakozáson felül: tetszett nekem nagyon ez a lágy "seggnövesztő" recept, és véletlenül - ha van ilyen - belebotlottam Kolozsváron (!!) a Blikk Nők Konyha megfelelő lapszámába. Csak hogy el is készíthessem. :)
Szia! Neten nem találtam ezt sehol, az újságot meg nem szoktam megvenni, viszont nagyon nagyon szeretném kipróbálni! Megtennéd, hogy leírod a receptet? :) Köszönöm, Anna
Tetszik a jellemzés:-))) Az utolsó jelzőt nem veszem figyelembe, s nekiállok...
Azért előbb - utóbb itt is dokumentáld a receptet, mert nagyon szívesen kipróbálnám... Köszönöm!
Csak így tovább, nagyon tetszenek a receptjeid! Üdv.egy édesszájú blogolvasód.
süti beállítások módosítása