KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2011. november 19., szombat 4 komment

2011. november 19., szombat 4 komment

WAMP Spájz: Rapid randi meg egyebek


Ismeritek a WAMP-ot? Ez az a kézműves vásár - a Gouba mellett -, ahova szívesen megyek ki, mert több a nem gagyi, mint a gagyi, sőt, alig van gagyi, ami ritkaság, mert nem tudom ti hogy vagytok vele, de én általában, ha meghallom a "kézműves vásár" kifejezést, a hideg kiráz, mert beugrik a bőrszütyő és a népi hímzett.
Nem így a WAMP-pal, ahol a legvagányabb fülbevalóimat szerzem be (rövid a hajam, és ahhoz valahogy kell a nagy, feltűnő), plusz a kedvenc bonbonjaimat, na meg a legjobb kacsás kalácsot szoktam enni a Büfé Budapestnek köszönhetően. Na és akkor kezdünk megérkezni a lényeghez, mivel november 26-27-én a WAMP Spájzon csak kaja (vagy ahhoz kapcsolódó cucc) lesz: olívaolajak, párlatok, csokik, sütemények, szakácskönyvek stb.
Workshopot tart például a kedvenc bonbonosom, Wágner Bea (Keserédes), ami karácsony előtt nagyon hasznos tud lenni; stylistok rendeznek be kamrapolcokat; és ami számomra a legviccesebb, beülök egy rapid randira. De most tényleg, én se gondoltam volna, hogy egyszer még ebben az életben rapidrandizgatok. Ott lesz Chili&Vanilia, Fűszer és Lélek, Lila Füge, Dolce Vita, Világevő és én. 27-én 15 órakor mindenkivel beszélgethettek 3-3 percet, lesz vekker, ez nem vicc. Szóval, ha már mindenkivel dumáltatok egy jót, üljetek le hozzám is, ne üljek ott bambán, magányosan. Majd készülök valami ösztönzéssel is. A filmet meg nézzétek meg, Mészáros Petiék nagyon szellemeset csináltak.

live wamp

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr25141148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

off: új arculat? új korszak? izgi...
ju
Kár, hogy én vidéken lakom, szívesen kimennék!
süti beállítások módosítása