KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2013. október 09., szerda Szólj hozzá!

2013. október 09., szerda 0 hozzászólás

Aki mer, az nyer: Avokádó trüffel

avokádó_trüffel.jpg

Erre sosem gondoltál még, lefogadom. Én pedig kipróbáltam, mert ennyire felbátorodtam az avokádómoussom sikerén, amit a Street Food Show-n, a Pastramiban és a Makifoodban tartott órámon tapasztaltam.

Az avokádó egy viszonylag jellegtelen ízű zöldség, viszont az állaga zseniális. Leginkább ez érvényesül ebben a trüffelben is, ami amellett, hogy sütés nélkül elkészíthető, gluténmentes, és a csokitól függően cukor- és laktózmentes is lehet. A kókusztejport ne hagyd ki, ha egy mód van rá, mert jelentéktelennek tűnő, drága, ámde fontos része a történetnek.

Avokádó trüffel

(kb. 10 db)

másfél, érett avokádó

100 étcsokoládé

1 tk holland kakaópor

1 tk porcukor

1 tk kókusztejpor

1. A csokit vízgőz fölött vagy mikróban felolvasztom. Egy aprítógépbe öntöm a puha, megtisztított avokádóval együtt, és pépesítem. Egy órára a hűtőbe teszem.

2. Kis golyókat gyúrok belőle, és a kakaópor, a porcukor és a kókusztejpor átszitált keverékébe hempergetem. Kókusztejport tehetsz magába a golyóba is, még összekeveréskor.

Ötlet: Crazy for Crust

is karácsony ajándék gluténmentes csokoládés kezdőknek avokádó

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr865561223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása