KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2009. április 29., szerda 9 komment

2009. április 29., szerda 9 komment

Megrendelésre dolgozom: Étcsokoládés-citrusos granola


Bár nem tipikusan cukrászati termék, mégis ez az az édesség, amit egészen biztosan árulnék a cukrászdámban. Ha ők megtehetik, én miért is ne? Granola by Édesem – azt hiszem, ez lenne a gyönyörűen megdesignolt zacskójára írva.
Ez a mostani a granolám a korábbi fehércsokoládés párja. Vannak, akiket már rászoktattam, most nekik készítettem – hogy meg ne unják – ezt a kakaós-étcsokoládés változatot.
Tegyétek tejbe, joghurtba vagy fagylalt tetejére.

Étcsokoládés-citrusos granola

24 dkg zabpehely
10 dkg dió, kis darabokra vágva
5 dkg kókuszreszelék
2 evőkanál cukrozatlan kakaópor
egy csipet só
1/2 dl olaj
10 dkg méz
1 teáskanál vanília kivonat
10 dkg kandírozott narancshéj
10 dkg kandírozott citromhéj (e két utóbbi boltból vagy házilag)
10 dkg étcsokoládé

A sütőt 180 fokra előmelegítem, és sütőpapírral kibélelek egy lapos tepsit (olyanra gondolok, ami a sütőhöz tartozik).
A zabpelyhet, a diót, a kókuszreszeléket, a kakaót és a sót egy nagy tálban összekeverem. Egy másik tálban egyneművé keverem az olajat, a mézet és a vaníliát. Ha nem vegyül el rendesen, kicsit össze is lehet melegíteni. Ezt ráöntöm a zabpelyhes keverékre, és az egészet szétterítem a tepsin, aztán betolom a sütőbe. Összesen 15-20 percig sütöm, de ötpercenként átkeverem, nehogy odaégjen (ez pillanatok alatt megtörténhet, legutóbb velem is).
Ha már kihűlt a zabpelyhes keverék, mehet bele az apróra vágott étcsokoládé, a narancs- és a citromhéj.
85 dkg granola lesz belőle.

reggeli ajándék csokoládé citrom narancs müzli kezdőknek is

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr465141338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nekem egy hónapja áll itthon, de hivatalosan két hetet szoktak írni a receptek.
hajrá cukrászsuli! :-)
nagyon tuti a recept, biztos megcsinálom, de kb meddig áll el, ha már kész? pár hét esetleg?:) köszi, szandi

ui: én szeptemberben kezdem a cukrászsulit 2 éves szakképzésen :)
és igeeeen, én olvadoztam, mint a Gyuri a fehércsokoládés után...
de mindegy, mert már rég elfogyott (nagyon kevés volt!!!!) és az elvonás tünetei jelentkeznek (újra...)
és éhezeeeeem....
nincs mit, öröm megosztani :-)

Ízlésszindróma 2009.04.29. 14:21:00

ez nagyon guszta, köszi a receptet:)))))
nem mondod???? most vett tőlem valaki, és lelkifúrom volt, hogy 40 dekáért 2000-et kértem el, pedig még így sem érte meg nekem...

Sunshine Reggae 2009.04.29. 14:21:00

hmmm, ez tudod hogy néz ki? mint a fresh and wild-ban a luxusmüzli, amiből 20 font tíz deka :)
na én viszont rántott csirkében, tepertős pogiban és társaiban tutira alul maradnék! :-)
Fantasztikus dolgokkal jössz elő...tényleg résen kell lennem:)))
süti beállítások módosítása