KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2010. június 10., csütörtök 8 komment

2010. június 10., csütörtök 8 komment

A produktum: Eper-rebarbara dzsem


Kérem, én csak cukrász szerettem volna lenni, most meg kénytelen vagyok fotózni, drága gépet, lámpákat venni (nem veszek), foodstylingolni, hullaizgalmas szövegeket írni, hogy legyen kedvetek megnézni, miket csinálok én, miket eszünk mi.
Hány, de hány elképesztően jó recepttől fosztottalak meg benneteket csak azért, mert képtelen voltam normálisan lefotózni a produktumot! Múlt héten például grue de cacao browniet csináltam sáfrány fagylalttal. Isteni volt, elhihetitek!

Eper-rebarbara dzsem
(6 nagy üveg lett belőle, nevetett is a zöldséges, amikor mondtam, hogy 2 kiló epret kérek, lekvárnak valót)

2 kg eper
1 kg rebarbara
750 g cukor
2 narancs
2 fahéjrúd
3 dzsemfix szuper

1. Pucold meg az epret és a rebarbarát (mintha spárgát pucolnál). A rebarbarát vágd fel, eldöntheted, mekkora darabokat szeretnél látni majd a lekvárodban.
2. Tedd egy lábosba a cukorral, a fahéjrúddal és a narancsok kifacsart levével. Forrald fel, aztán főzd egy órán át, hogy a gyümölcsök kellemesen puhák legyenek, de mivel én darabosan szeretem a lekvárt, nem főztem teljesen szét őket.
3. Add hozzá a dzsemfixet, és főzd még néhány percig, hogy a lekvárt besűrűsödjön. Ha a hűtőben tartasz egy kis tálkát, és rácsöppentesz a forró lekvárból, látni fogod, hogy már bőrösödik-e. Ha igen, kész a lekvárod.
4. Még forrón töltsd az üvegekbe, csavard rá a tetejüket, és állítsd fejre 15 percre.

reggeli eper gyümölcsös gluténmentes lekvár rebarbara kezdőknek is

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr315141260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

köszönöm, ugyanis éppen a tökéletes brownie recept megtalálásán fáradozom.

Eszter
eszter, ígérem, egyszer az is felkerül majd, mert annyira jó az a brownie, hogy valamikor muszáj újra csinálnom!
candy, egy fontos dolgot eszembe juttattál: hogy közben mindezt nagyon-nagyon élvezem is!
szerintem eszméletlen jók a képek is, egyszerűen odavagyok a blogodért! :)))) Te vagy a kedvencem ebben a témában az biztos:)
Szia,

engem érdekel az említett brownie recept, kép nélkül is, leírod? Szuper a blogod, gratulálok hozzá!

Köszönöm,
Eszter
szia orsi, marxonja@yahoo.com
Szia!
Meg tudnád adni az e-mail címed?

fejlesztohaz 2010.06.10. 22:05:00

megcsináltam, de nem főztem, hanem sütöttem és tettem bele gyömbért is, a kinyitásig eszem a tiédet, aztán majd adok az enyémből : )
süti beállítások módosítása