KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2014. április 25., péntek komment

2014. április 25., péntek komment

Én

édesem_2_kicsi.jpg

Márk Szonja vagyok, fanatikus cukrász, az a mázlista, akinek a hobbija lett a munkája.

Gondoltam egy merészet, és korábbi, jól menő munkámat hátrahagyva, felnőtt fejjel kitanultam egy számomra teljesen új szakmát, bölcsészdiplomáim mellé szereztem szakmunkás bizonyítványt, és beálltam cukrásznak. Eddig még nem bántam meg. 

2009-ben, fejlődésemet dokumentálandó, elindítottam az Édesem blogot, ami azóta túlnőtt a kezdeti célon. Ma az tölt el örömmel, ha utánam csináljátok az itt közölt recepteket, és ti is velem örültök, ha jól sikerül. 

Igazi megszállott vagyok, mindig tanulni akarok, gyűjtöm a témába vágó nemzetközi magazinokat és könyveket, ha kell, éjjel is nekiállok egy-egy új recept kipróbálásának. A modern, házias süteményeket szeretem, amikből árad az otthon melege. A receptek kiválasztásakor mindig az újító szándék vezérel.

Imádok embereket etetni.

Találkozhattok a desszertjeimmel az Erzsébet téri Akvárium éttermében vagy velem személyesen a Makifood főzőiskolában.

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr795178924
süti beállítások módosítása