KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2009. március 21., szombat 4 komment

2009. március 21., szombat 4 komment

Biztató kezdet: Citrom tart


Hja igen, aztán drámai vég. Tényleg nagyon jól indult: az alaptészta úgy tűnt, tökéletes, a citromos curd szintén. A tetejét blowtorch-csal megégettem, az is gyönyörű volt. És aztán az egész mégiscsak valahogy ehetetlenül rossz… Ráadásul 15 tojás kellett hozzá!
Azt eddig le sem mertem írni, hogy a héten már egy amarettit is elszúrtam. Nem vagyok egy nyerő szériában, az egyszer biztos.
De legalább megírhattam az első „kuka” bejegyzés címkém.

kuka

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr835141351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia!
Én is jelentkezem a kukadíjra!
Tegnap este "sikerült" kardinális szelet helyett valami lepényt sütnöm.:) Ott vigyorog az asztalon amíg ki nem dobom.

sweet amateur 2009.03.21. 21:23:00

na igen, egyelőre citromot és tartot egy darabig látni sem szeretnék
Szerintem mindenkinek vannak nem sikerült alkotásai-csak nem mindenki vallja be...Nekem is van. Képes voltam a hokkaidót elrontani(szerintem túl sok volt a töltelék)-pedig az mindenkinek sikerült rajtam kívül....:O Aztán ilyenkor a kedvem is elmegy egy időre tőle...
Így kerek a világ, hogy vannak benne nemsikerülések is : )
egyébként meg eddig az arány bőven a szuperül sikerültek felé billen...
süti beállítások módosítása