KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2009. november 29., vasárnap komment

2009. november 29., vasárnap komment

Cukiság: Fagyos banánnyalóka


Ez csak egy kis bolondság.
Vágj néhány banánból 3 cm vastag karikákat, mártsd olvasztott csokoládé és vaj keverékébe, hempergesd bele bármibe, amit találsz otthon és passzol hozzá (én többek közt összemorzsoltam kókusz chipset és Kinder tojást), szúrj bele pálcikát, tedd a mélyhűtőbe 3 órára, aztán egyétek meg.
Ötlet a Bon Appétit magazinból.

banán kezdőknek is délutáni vendégség

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr745141289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A kis borítékot tudtam. De írjak be 10 emil címet,válasszam el őket pontosvesszővel, olvassak ki egy olvashatatlan kriksz-krakszot, és akkor írhatok 300 karaktert.
Ez nekem túl nagy türelemjáték:)
Szia!

Vasárnap éjjel megírtam a részleteket, lehet, hogy a spam-ek közé került? :( Most elküldtem mégegyszer. A y-val már előfordult régebben :( A borítékos meg nem akar nekem működni. Végülis kitettem már az én blogomba is a szavazást, ha megint nem kapod meg, nézd meg ott légyszi :

miteszunk.webhejj.hu

Nagyon köszönöm, hogy segítesz!
A bejegyzés végén a kis borítékra kattintva tudsz nekem e-mailt küldeni, ha van kedved, én még mindig kíváncsi vagyok :-)
Igazából nem vagyok cukrász, de kapcsolódom a cukrászathoz. Ha adsz egy email címet írok róla részletesebben. Ez az a foglalkozás, ahol tapasztalataim szerint, nem feltétlenül az a szakember aki a papírral rendelkezik.
Szia Édesem!

Szeretnélek meghívni egy szavazásra, de nem akarok kommentben belinkelni (az kicsit spam-es lenne). Ha írsz egy emailt a címemre, akkor megírom a részleteket. Köszönöm!

Üdv,
Nelli
valójában most készülök arra, hogy a szakmám legyen. gábor, te cukrász vagy? csak kíváncsiságból.
Nem ez a szakmád?! Pedig azt gondoltam, hogyha valaki így szeret valamit, akkor ezt érdemes megpróbálni kamatoztatni is. Összekötni a kellemest a hasznossal. Bár a cukrászat valóban nem egy könnyú szakma, helyenként a bányához is hasonlítható. Persze csak egy kis túlzással.
gábor, nagyon köszönöm a biztatást! biztosan azért szerethetem ezt a dolgot ennyire, mert ez nem az eredeti szakmám, csak amolyan hobbiból lett hivatásféleség. ha egész életemben ezt tanultam volna, talán már megutáltatták volna velem. így viszont tényleg imádom!
Véletlenül akadtam erre az oldalra. Hogy lehet ennyire szeretni ezt a szakmát?
Sokat olvasgattam már a cukrászatról, de ilyen tartalmas oldallal nagyon ritkán volt szererncsém találkozni.
Ez az igazi hivatástudat, gratulálni szeretnék hozzá.
Sok sikert:Gábor
áiiiijjjjjj, de durva!! :O meg kell zabálni! :D

Doctor Pepper 2009.11.29. 22:05:00

:-) Én is pont ma csináltam ugyanilyet:))tök jó ötlet szerintem is!
süti beállítások módosítása