KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2009. december 17., csütörtök 6 komment

2009. december 17., csütörtök 6 komment

Tésztagyakorlatok II.: Kávés ekler


Az itthoni gyakorolgatást tekintve leragadtam a forrázott tésztánál, mert megtetszett, az ekler pedig különösen. Tényleg, nem tudja valaki, hol lehet itthon jót kapni?
Én nem a félbevágósan betöltős változatát csináltam meg, az egy kicsit talán látványosabb. Helyette ebből a tésztából sütöttem piskóta formájúakat, a belsejüket megtöltöttem kávéval ízesített tejszínhabbal, a tetejükre pedig (az émelyítően édes fondant vagy karamell helyett) olvasztott étcsokoládét csorgattam, aztán megszórtam a jegesmedvés díszítőcukrommal.

kávé sütemény haladóknak

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr225141287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

na végre velamire a te szemed is felcsillant! :-))) desszertmester.hu
honnan van jegesmacis diszitőcukrooood????
végülis egy állatidomárnak vannak jegesmedvéi is : )
hát igen, kicsit infantilis vagyok :-)
Imádom az eklerfánkot.És ez a jegesmacis szórócukor.....Állati:-D
Jegesmacis? Állati jó!!!
süti beállítások módosítása