KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2011. január 24., hétfő 9 komment

2011. január 24., hétfő 9 komment

Örökzöld: Citromos sajttorta

Már majdnem tetszett, de a végén a habbal suppagiccset csináltam belőle. Kár, hogy nem láttátok előtte. Ja, és nem sajt, hanem fehércsoki. A recept még a régi.

torta

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr25141204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ha anélkül is szép, akkor minek temperálni? ;-)
Petra
aha, én csináltam a lapokat. tök ciki vagyok, de nem temperáltam, mert nincs itthon márványom, az oltásos módszer meg nekem még sosem sikerült.
Mármint az oldallapocskák nem sajtok? :-D Először azt hittem, magára a tortára gondolsz, h nem sajtos, míg nem rájöttem, h a lapocskákról van szó :-D
Egyébként saját készítésűek? S ha igen, ugyanúgy temperáltad és kented ki lapocskáknak a fehér csokit, mint a feketét?
Petra
zsófi, nagyon köszönöm!
marmalade, majd úgyis szólok, ha lesz még.
Ez valami gyönyörűségesen gyönyörű!A kóstolókról én mindig lemaradok...Tudom, tudom Pastrami....legutóbb!
Szia, szeretnék adni neked egy díjat, a blogomban vár rád. Üdv: Zsófi
nem bánom, akkor hiszek annak, aki meg is ette :-) köszönöm!
A tárgyilagosság kedvéért hozzátenném, hogy a család - akinek ehhez a suppagiccshez élőben volt szerencséje - a Mihályi-féle esküvői torta óta ne evett ilyen finom tortát. Az lehet, hogy a fényes narancsszínű curd az eper a minimandarin és a gránátalma magok alatt tejszínhab nélkül 21. századibb lett volna, de szerintem ez még így is bármelyik öt-plusz csillagos szálloda cukrász-vitrinében elismerést váltana ki.
oh, jo ez!!!!! Gyonyoru!
süti beállítások módosítása