KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2012. augusztus 05., vasárnap komment

2012. augusztus 05., vasárnap komment

Minimagnum felnőttesen: Ananász-csili, avokádó-lime, vörösbor-füge


Engem ez még mindig remekül elszórakoztat. Nyilván az is sokat számít, hogy szereztem ebben a témában egy inspiráló könyvet is.
A kedvencemhez, az avokádó-lime-hoz kétszer annyi vízzel, mint cukorral cukorszirupot főztem. Amikor kihűlt, hozzáturmixoltam egy megtisztított avokádót, belefacsartam egy lime-ot, aztán a jégkrémformában kifagyasztottam.
Az ananász-csilihez ismét cukorszirupot főztem 2:1 arányban, de ezúttal egy kimagozott, felaprított friss csilipaprikát is beledobtam. Forrás után 10 percig lefedve infuzionáltam, aztán átszűrtem. Fél ananászt a sziruphoz turmixoltam, belefacsartam egy lime-ot, aztán jégkrémformában...
A fügéshez száraz vörösbort cukorral felforraltam, kicsit besűrítettem, friss fügét félbevágva 10 percig főztem benne, aztán leturmixoltam, stb.

fagylalt füge nyár gyümölcsös ananász lime avokádó kezdőknek is

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr465141117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisCsetresz 2012.08.05. 22:31:00

Annyira inspirált már az előző mini magnumod is, hogy azóta a negyedik verziós jégkrémet készítettem el otthon. Ez egy citromos jégkrém volt, és hogy játékosabb legyen a színe, tépkedtem bele friss citromfüvet.
süti beállítások módosítása