KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2012. november 28., szerda komment

2012. november 28., szerda komment

Karácsony made simple: Marcipánburgonyák



Létezhet-e ennél egyszerűbben elkészíthető edible gift? Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de miután én néhány évvel ezelőtt letettem arról az őrült szokásomról, hogy a karácsony előtti utolsó napokat bonbonok mártogatásával vagy macaronok töltögetésével töltsem, minden ilyen ötletet értékelni tudok. Hogy aztán vágsz-e a marcipánba kandírozott gyömbért, teszel-e a közepébe amaréna meggyet, esetleg gyúrsz-e bele Cointreau-t vagy Kirscht, az már a te dolgod.
A lényeg, hogy ne Szamos bevonó marcipánt használj, szerezz inkább valahol az Ikea-Lidl-Aldi tengelyben valami jó minőségű (értsd: magas mandulatartalmú) cuccot, így karácsony előtt ez könnyen fog menni. Gyúrj belőle gombócokat, hempergesd holland kakaóporba, és csomagold egyenként selyempapírba.
Még több nem pepecselős, de finom ehető ajándék ötletet találsz majd tőlem a decemberi Blikk Nők Konyhában.

karácsony ajándék marcipán kezdőknek is

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr585141108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azt meg tudod erősíteni, hogy ha bevonáshoz kell, akkor alacsonyabb mandulatartalmút érdemes, mert azzal könnyebb dolgozni? Mikor életem első marcipános tortájára készültem pár hónapja, ezt a tanácsot kaptam - enélkül nyilván ugrottam volna a legmandulásabbakra.
süti beállítások módosítása