KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2011. március 12., szombat 2 komment

2011. március 12., szombat 2 komment

Nyalóka: Levendula macaron


Néha nem sikerült eltalálnom a levendulával a helyes arányt, mert vagy úgy járok a desszertemmel, mintha a nagymama komplett ruhásszekrénye beleborult volna, vagy nem érezni semmit, de még mindig ez a jobbik eset. Most viszont pont jó lett! A krém úgy készült, hogy tejszínben szárított levendulát infuzionáltam, átszűrtem, majd ezzel készítettem el a fehércsokoládé ganache-t.
A színre visszatérve, a fehércsokoládéval ezen a téren komoly problémávak vannak ugye, mivel mindenki azt várná, hogy a fehércsokoládékrém fehér legyen, ezzel szemben viszont természetéből adódóan mindig sárga. Ezen titán-dioxiddal szoktak segíteni, de nem hiszem, hogy én valaha is fogok, bár állítólag veszélytelen, fene tudja, nyilván a lila ételfesték sem jobb.

levendula haladóknak macaron petit fours

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr455141188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ha egyszer ráérzel, abba sem tudod majd hagyni!

Bence/Emoke 2011.03.12. 15:34:00

Hát ez iszonyat jól néz ki! :)) Most mindenhol macaront látok, még nem mertem kipróbálni, nem is ettem még sose. :( Ez nagyon tetszik!!!!
süti beállítások módosítása