KezdőKözépkezdőHaladóKözéphaladóVállalkozó szelleműeknek

edesem-uzlet.jpg

2012. május 22., kedd komment

2012. május 22., kedd komment

1-2-3: Francia joghurt torta



Ezt már szeretem! Megsütök egy francia joghurt tortát 3 mini kenyérformában, és pontosan ugyanennyi módon fel is tudom használni Például elvihetem ajándékba egy kis cream cheese frostinggal és marcipánvirágokkal feldíszítve.


A második adagból csinálok egy trifle-t a kedvenc vaníliakrémemmel, eper coulis-val (apró kockákra vágom az epret, és egy kicsi felfőzöm néhány kanál cukorral) és tejszínhabbal.


A harmadikat pedig megeszem reggelire a Lekvár-lak csodás gyömbéres-rozmaringos ribizlilekvárjával. Ha lenne negyedik, lefagyasztanám, hogy egy este elővegyem, és reggelire szépen kiolvasszam.

A bejegyzés trackback címe:

https://edesem.blog.hu/api/trackback/id/tr585141123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igen, kis lemaradásban vagyok, de igyekszem :-)

csillagocska 2012.05.22. 14:13:00

Hát ez valami isteni finom cucc, köszi. Persze volt a családból, aki nemes egyszerűséggel lepiskótázta... :D Szeretem a receptjeidet, párat már magamévá tettem :) és nem csalódtam egyikben sem. Ajánlom őket, amikor csak tehetem. Várom már az újakat! :)))
hurráá - tortabelsős kép, már kérni sem kell :))
jól néz ki, rövidesen elkészítem...
sajnos újra meg kell csinálnod :-)))
a lekvárt próbáld ki, én imádom.

KisCsetresz 2012.05.22. 14:13:00

miért nem 1 nappal hamarabb írtad ezt a bejegyzést?! ha lehetek ilyen szemtelen... de épp tegnap készült nálunk egy joghurt torta ajándékba.

viszont mivel már érik a ribizli, nagyon jó ötletnek tűnik ez a gyömbérrel és rozmaringgal ízesített lekvár. kipróbálom feltétlen.
süti beállítások módosítása